Фрахтові ставки на перевезення зерна з України стабілізувалися після зростання в першій декаді серпня.
Хоча судновласники і продовжують наполягати на подальшому підвищенні, ринку досі бракує вантажів для забезпечення подальшого зростання, повідомляє аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю котирується на рівні 43–45 $/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправлення 30 тис. т кукурудзи до Мармари становить 14 $/т (стабільно за тиждень).
У сегменті коастерів ставки для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до Мармари та Східного узбережжя Греції залишаються на рівні 20 $/т та 25 $/т відповідно.
Фрахт баржами для партій кукурудзи обсягом 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюється у 12–13 €/т (на 1 €/т вище за тиждень).