Ринок фрахту: вантажів бракує для подальшого зростання ставок

15 серпня 2025, 19:00 223

Фрахтові ставки на перевезення зерна з України стабілізувалися після зростання в першій декаді серпня.

Хоча судновласники і продовжують наполягати на подальшому підвищенні, ринку досі бракує вантажів для забезпечення подальшого зростання, повідомляє аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю котирується на рівні 43–45 $/т.

У сегменті хендісайзів фрахт для відправлення 30 тис. т кукурудзи до Мармари становить 14 $/т (стабільно за тиждень).

У сегменті коастерів ставки для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до Мармари та Східного узбережжя Греції залишаються на рівні 20 $/т та 25 $/т відповідно.

Фрахт баржами для партій кукурудзи обсягом 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюється у 12–13 /т (на 1 /т вище за тиждень).