Експорт української картоплі до Європи можливий за умови сталого вирощування високоякісної продукції, її миття, пакування та маркетингової підтримки.
Таку думку висловив директор компанії HZPC Ukraine Ігор Чечітко в колонці на AgroTimes.
«На мою думку, для сталого експорту до країн ЄС має скластися пул українських виробників картоплі, які матимуть волю вирощувати овоч високої якості та відповідно його доробляти (мити, пакувати тощо). Це мають бути виробники, які матимуть необхідні сертифікати, зокрема, той же Global G.A.P.», — зазначив він.
Також, на думку спеціаліста, українська картопля потребує певної маркетингової підтримки в країнах ЄС. Адже це продукт, який тамтешнім покупцям практично не відомий.
«Згадайте, скажімо, виставку Fruit Logistica, що проходить кожного року в Берліні. Які зусилля і кошти витрачають експортери з країн Близького Сходу для просування на ній своїх товарів!» — підкреслив Ігор Чечітко.
Тому, на його думку, стійкий і системний експорт української картоплі до ЄС — це питання навіть не кількох років.
«Але, звісно, подібні умови, які на ринку ЄС склалися минулого року, ми повинні використовувати. На найближчу перспективу це дасть більш реальні результати», — вважає Ігор Чечітко.