Про це розповіла головний аналітик Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Тетяна Смірнова, говориться у повідомленні УПОА.
«Наразі можна з упевненістю сказати, що українські виробники вже не тільки замислюються над тим, як виростити продукцію, але й все більше роблять акцент на стратегії продажів, докладають зусилля для пошуку потенційних покупців як на внутрішньому ринку, так і за кордоном. Відповідно, вони все більше відвідують міжнародних виставок, конференцій та місій, а це в свою чергу сприяє надбанню нових ділових контактів та розширенню географії експорту», — каже експерт.
Тетяна Смірнова відмітила, що тільки минулого року УПОА разом з ФАО та ЄБРР організовували бізнес-місію до країн Південно-Східної Азії, яка викликала неабияку зацікавленість серед українських аграріїв. Як результат, вже сьогодні яблука та лохину з України імпортують такі країни, як Сінгапур, Малайзія та Індонезія.
«Але ми впевнені, що експортний потенціал України значно більший. Ми можемо досить успішно постачати овочі, зокрема тепличні томати, а також фрукти, ягоди, горіхи та навіть солодощі до арабських країн», — каже експерт.