Думка: Фермери стали більше уваги приділяти стратегії продажів

01 лютого 2019, 08:00 1670

Українські фермери все більше уваги приділяють не тільки технологіям вирощування, але й подальшим перспективам збуту продукції, що вже має досить позитивний вплив у тому числі на розвиток міжнародної торгівлі овочами та фруктами в країні.

Про це розповіла головний аналітик Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Тетяна Смірнова, говориться у повідомленні УПОА.

«Наразі можна з упевненістю сказати, що українські виробники вже не тільки замислюються над тим, як виростити продукцію, але й все більше роблять акцент на стратегії продажів, докладають зусилля для пошуку потенційних покупців як на внутрішньому ринку, так і за кордоном. Відповідно, вони все більше відвідують міжнародних виставок, конференцій та місій, а це в свою чергу сприяє надбанню нових ділових контактів та розширенню географії експорту», — каже експерт.

Тетяна Смірнова відмітила, що тільки минулого року УПОА разом з ФАО та ЄБРР організовували бізнес-місію до країн Південно-Східної Азії, яка викликала неабияку зацікавленість серед українських аграріїв. Як результат, вже сьогодні яблука та лохину з України імпортують такі країни, як Сінгапур, Малайзія та Індонезія.

«Але ми впевнені, що експортний потенціал України значно більший. Ми можемо досить успішно постачати овочі, зокрема тепличні томати, а також фрукти, ягоди, горіхи та навіть солодощі до арабських країн», — каже експерт.