Розвиток логістичних маршрутів до дунайських портів є частиною стратегії розвитку Дунайського портового кластера, зокрема збільшення його експортного потенціалу, оптимізація роботи порту та будівництво допоміжної залізничної та дорожньої інфраструктури.
Про це говориться у повідомленні Міністерства інфраструктури України на сторінці у Facebook.
«Від березня нам уже вдалося наростити перевалку зерна в дунайських портах до майже 1 млн т на місяць. З відкриттям руху каналом гирла Бистре ми очікуємо ще суттєвіше наростити перевалку в портах. Позитивну динаміку бачимо вже сьогодні», — зауважив міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.
За його словами, паралельно відбувається нарощення логістичних потужностей залізниці та автомобільного транспорту.
«Перевезення зерна залізницею ми уже збільшили в 2 рази, до понад 800 тис. т, а вантажопотік на автомобільних пунктах пропуску зріс у 2,6 раза», — уточнив міністр.
Він додав, що такими тактичними кроками Україна не зможе оперативно замістити ті обсяги, які брали на себе морські порти. До повномасштабного вторгнення на них припадало понад 80% експорту аграрної продукції.
«Для прикладу, в червні нам вдалося експортувати орієнтовно 2,5 млн т агропродукції, що понад у 3 рази менше місячної потреби. Нам все ще потрібно вивезти близько 20 млн т зерна минулого урожаю», — підсумував Олександр Кубраков.