Всі головні новини агроринку на
📲 Телеграм-каналі
Ринок сої в Україні поки що волатильний, виробники не визначилися, на якого клієнта орієнтуватися найперше.
Таку думку висловив заступник міністра економіки — торговий представник України Тарас Качка під час конференції «Соєвий джекпот як гра в довгу».
«Коливання у виробництві сягає 1 млн т. Це великий обсяг для сої. І означає, що український ринок сої ще не усвідомив, на якого клієнта орієнтуватися: ГМ чи не ГМ-соя, ця соя йде на Китай чи до ЄС. Той факт, що істотна частка української сої (фактично 20%) експортується до Білорусі, оскільки там з'явилися потужності з переробки, свідчить про те, що вітчизняний ринок сої ще не до кінця сформований, і тому глобальні політичні волатильності впливатимуть на бізнес-рішення в Україні», — відзначив Тарас Качка.
Він додав, що соя може стати настільки цікавим продуктом для аграріїв, що за нього почнуть змагатися інші ринки, і роль України зростатиме з суто природніх причин.
Валентина Оврас, AgroPortal.ua