Переважна більшість українців (61%), попри війну, не планують відмовлятися від новорічного шопінгу, а понад 60% громадян частину свого бюджету на шопінг витратять на допомогу ЗСУ або постраждалим від війни.
Про це свідчать результати опитування українських споживачів компанії «Делойт» в Україні.
Зазначається, що опитані планують купити менше товарів, аніж у 2021 році. Водночас бюджет майже половини українців (49%) на шопінг у новорічно-різдвяний період коливається в межах від 1 до 5 тис. грн.
У фокусі покупок найнеобхідніше — продукти харчування, товари для дітей, одяг та взуття.
Під час здійснення покупок споживачі насамперед зважатимуть на наявність знижок, а також на власний попередній досвід, йдеться в дослідженні.
«Понад 60% українців принаймні частину свого бюджету на новорічний та різдвяний шопінг витратять на допомогу ЗСУ або тим, хто постраждав від війни. А 63% українців не купуватимуть товари, якщо їхній виробник або продавець не залишив ринок рф», — свідчать результати опитування.
Основним місцем для новорічного та різдвяного шопінгу, згідно з опитуванням, цьогоріч стануть великі супермаркети і торговельні центри/універмаги. На третьому місці — покупки в інтернеті.
В опитуванні взяли участь понад 1000 респондентів з усіх регіонів України (за винятком тимчасово окупованих територій та АР Крим), а також українці, які тимчасово перебувають за кордоном.