Логістика української агропродукції через порти Дунаю покращилась. За рік через них пройшло близько 20 млн т зерна.
Про це розповів президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов у блозі на AgroTimes.
«Наразі в нас є одна якірна стоянка в порту Констанца. Румунська сторона продовжує працювати, й сподіваюсь, що до наступного сезону запрацює ще декілька якірних стоянок», — додав він.
Також Румунія збільшила кількість лоцманів і зменшила вартість проходу суден по Сулині, уточнив експерт.
«Тому ціна логістики через дунайські порти суттєво знизилась, зокрема, зменшилася і вартість перевалки як у дунайських портах, так і в порту Констанца. До того ж уже немає тієї черги, яка була в пік сезону, коли ми конкурували за перевалку з румунським зерном. Уже є вільні ємності, й ми можемо використовувати цей маршрут як альтернативний. Сьогодні він здешевшав майже на 25% порівняно з цінами, що були встановлені влітку», — підсумував Микола Горбачьов.