Про це в коментарі для AgroPortal.ua розповів технічний інспектор компанії «КУН-Україна» Дмитро Антал.
«Мета даної програми — покращення впізнаваності бренду KUHN, надання найкращого обсягу необхідної технічної інформаційної підтримки клієнта та постійна підтримка зв’язку до, під час та після експлуатаційного сезону задля підвищення рентабельності інвестицій клієнта в техніку KUHN», — говорить Дмитро Антал.
Він також додає, що головна роль у даній програмі відводиться департаменту сервісної підтримки компанії «КУН-Україна».
«Розроблений безпрецедентний на українському ринку сільгоспмашин алгоритм сервісної підтримки клієнта із трирічним планом вдосконалення», — додає технічний інспектор.
На першому етапі сервісна служба компанії «КУН-Україна» присутня на введенні техніки в експлуатацію для підтримки та надання всієї необхідної інформації господарству та оператору. Після введення в експлуатацію сервісна служба формує звіт-презентацію з детальною інформацією про стан техніки та кваліфікацію оператора. Відповідний звіт відправляється керівнику.
Другий етап — спеціалісти компанії проводять проміжну інспекцію, яка включає збір та надання додаткової інформації про стан і умови експлуатації техніки KUHN.
«Оскільки під час експлуатації техніки виникають випадки, коли в господарстві змінили оператора, який проходив навчання, тоді нового потрібно заново навчати, або ж у ході роботи виникають уточнюючі запитання, — додає технічний інспектор. — Якщо це машини, які працюють протягом довгого періоду, робимо 2-3 інспекції за сезон».
По закінченню роботи техніки сервісна служба переходить до третього етапу — дефектування та встановлення на зберігання. Після чого формується звіт і відправляється керівнику для контролю готовності техніки до наступного сезону.
Після дефектування команда KUHN Customer Satisfaction допомагає налагодити процес доставки запчастин до господарства.
«Всі розроблені програми лояльності та робота компанії «КУН-Україна» направлені на задоволення потреб клієнта. Не зупиняємось і вдосконалюємось», — підсумовує Дмитро Антал.
Наталія Помянська, AgroPortal.ua