Про це йдеться у повідомленні компанії.
«Технологія нульового обробітку ґрунту останнім часом стає все популярнішою: вона дозволяє істотно знизити витрати на виробництво і при цьому зберігає природну родючість ґрунту. Як наслідок, це сприяє розв'язанню проблеми ерозії та відновлення виснажених земель. Крім того, No-Till вигідна і фермерам: оскільки польових робіт потрібно менше, знижується амортизація техніки й витрати на паливо для тракторів», — пояснюють в компанії.
Також зазначається, що при переході на No-Till аграрії нерідко постають перед труднощами, оскільки система для України досить нова, і поки ще не скрізь є повне розуміння її процесів. Трапляється, що, фермери відмовляються від неї в перший же рік, оскільки підвищується фон бур'янів, тобто доводиться витрачати додаткові кошти на засоби захисту і підвищувати навантаження на обприскувачі. При цьому не береться до уваги, що технологія No-Till, як правило, починає приносити ефект приблизно через три роки її послідовного впровадження.
«Саме тому John Deere за допомогою своєї кампанії вирішила розповісти аграріям, як працює ця технологія і як її слід впроваджувати, щоб не розчаруватися в результатах. Наприклад, рекомендується починати її впроваджувати не в усьому господарстві, а на 10% територій, і тільки після обкатки і набуття необхідного досвіду поступово збільшувати площі поки господарство повністю не перейде на цю технологію», — пояснюють в компанії.
Уточнюється, що в рамках кампанії буде представлена серія освітніх роликів, присвячених технології, а також статті, інтерв'ю з експертами та інші матеріали, де буде показаний досвід різних країн світу.
«Перехід на технологію No-Till — це не просто відмова від обробки ґрунту, а також ряд додаткових якісних змін. Щоб це дало ефект і приносило прибуток, необхідний постійний процес навчання, відстеження тенденцій, знайомство з успішними прикладами інших господарств. Сподіваємося, що наша кампанія допоможе українським аграріям отримати необхідні знання про цю технологію, яка має величезний потенціал як з економічної, так і з природоохоронної точки зору», — сказав менеджер з тактичного маркетингу Дмитро Калашников.