Про це йдеться у повідомленні компанії на сторінці у Facebook.
«Ринок В'єтнаму не є новим напрямком для компанії «Укролія». Там у нас налагоджена робота з дистриб«юторами, а кінцеві споживачі вже добре знайомі з традиційною соняшниковою олією під ТМ «Диканька». Тепер споживачі В'єтнаму знайомі і з українською органічною олією», — йдеться у повідомленні.
Так, компанія нещодавно відвантажила першу партія фасованої рафінованої органічної олії — GARNA organica (об»ємом 500 мл).
В «Укролії» пояснили, що ринок В'єтнаму — дуже перспективний, адже там урядові та державні установи почали приділяти увагу сприянню розвитку органічного сільського господарства.
Докладніше про поставки компанії «Укролія» читайте в рубриці ORGANIC STYLE.