Про це йдеться у повідомленні компанії.
«Щорічна пролонгація партнерства — результат безперервного вдосконалення «Терра Фуд» та впровадження найновіших технологій щодо якості та безпечності харчової продукції. Оцінку роботі кожного року в листопаді дає незалежна міжнародна аудиторська компанія, яка діє за вимогою McDonald«s», — пояснюється у повідомленні.
Наразі підприємство-виробник («Білоцерківський молочний комбінат» — флагман «Терра Фуд») досягло показника відповідності вимогам глобального партнера на рівні високих 97% (зона А), що є найкращим результатом за всі роки співпраці.
При цьому «Білоцерківський молочний комбінат» забезпечує усі особливі вимоги партнера. Зокрема, підприємство працює із сировиною лише тих фермерських господарств, які були заздалегідь схвалені разом з McDonald`s.
»Історія співпраці з McDonald`s — це постійний рух вперед. Зокрема, у 2021 році спеціально під цей проект на БМК було встановлене нове обладнання, яке дозволяє досягати стабільних показників органолептики, експортувати продукцію на більш тривалі відстані, зберігаючи високу якість сумішей тощо. Крім того, ми змінили формат розфасовки сумішей: тепер її об'єм становить до 10 літрів. Так ми потурбувалися про те, аби кожен співробітник McDonald`s, який готує морозиво чи мілк-шейк, міг легко піднімати упаковку», — зазначив, генеральний директор «Терра Фуд» Фортунато Гуадалупі.
Для довідки: «Терра Фуд» — компанія-лідер із переробки молока в Україні, один із найбільших вітчизняних виробників молочної продукції. На ринку представлена торговельними марками «Ферма», «Біла Лінія», «Тульчинка», Premialle, «Золотий резерв», «Вапнярка» та ін. Є лідером з продажу та експорту вершкового масла та рослинно-вершкових сумішей, твердого та плавленого сиру, виробництва та продажу фети в Україні. Експортує продукцію до 55 країн. Виробничі потужності «Терра Фуд» включають 11 молочних підприємств, що сертифіковані на відповідність міжнародним стандартам якості ISO 9001, менеджменту в галузі безпеки харчової продукції ISO 22000, НАССР.