Як говориться у повідомленні компанії, особливість новинки полягає в збалансованості молока та зернових продуктів.
«Це повноцінна їжа, а не просто напій. В її складі немає доданого цукру, але вона має приємний солодкуватий смак завдяки природнім вуглеводам зернових культур. Кашу не потрібно готувати — можна відразу пити. ЇЇ зручно брати з собою в дорогу, в офіс, на пікнік, давати дітям до школи. ЇЇ зручно зберігати — не потрібен холодильник», — пояснюється у повідомленні.
В компанії підкреслили, що питна каша ідеально підходить для динамічного способу життя.
Згідно з повідомленням начальника відділу маркетингу ТОВ «Люстдорф» Наталії Веремчук на сторінці у Facebook, запущено виробництво рисової, вівсяної та гречаної питних каш. У планах — розробити безлактозні аналоги.
Для довідки: «Люстдорф» більше 15-ти років займається виробництвом молочних продуктів з вітчизняної сировини. За час свого існування компанія створила більше 60 найменувань молочної продукції та 6 власних торгових марок.