Хлібпром впровадив автоматизацію прямих продажів

04 червня 2017, 09:30 3485

ПрАТ «Концерн «Хлібпром» перший серед хлібовиробників успішно впровадив комплексний проект з автоматизації мобільної роботи торгової команди.

Про це повідомила прес-слуба концерну.

«Для компанії, яка щодня обслуговує близько 5500 торгових точок у 8 областях країни, автоматизація — це питання насамперед сервісу та ефективності, ­– коментує комерційний директор ПрАТ «Концерн «Хлібпром» Ігор Юдін. ­— Це крок назустріч усім клієнтам — від великих мережевих рітейлерів до найменших торгових точок у форматі «магазин біля дому». До того ж ми відзначаємо і внутрішні зміни — прозорість кожного маршруту позитивно впливає на формування культури високої результативності, яка надихає нашу професійну команду. Озброєні планшетами, онлайн-сервісом від компанії PRADATA та завдяки недорогим та швидкісним технологіям 3G-зв'язку, торгові представники отримали оперативний доступ до широкої бази інформації та аналітики, швидкий і прозорий сторчек, зручну звітність та економію часу на обслуговування клієнтів».

У компанії також зауважили такі переваги впровадженого програмного продукту, як формування та досягнення оперативних цілей, підвищення якості інформації в комунікації з партнерами, постійний контроль оплат, залишків та асортименту в торгових залах.

«Загалом процес впровадження даного ІТ-рішення зайняв у нас приблизно 3 місяці, — коментує директор з інформаційних технологій ПрАТ «Концерн «Хлібпром» Андрій Гудков. ­— Найбільш ресурсозатратними були етапи інтеграції з обліковою базою 1С 8 та навчання користувачів. Але в результаті було суттєво зменшено навантаження на операторів call-центрів при прийомі замовлень від торгових агентів, що вивільнило в загальному до 20 робочих годин центру вдень. Оцифрований потік даних автоматично передається між інформаційними системами — швидко і без можливих помилок, викликаних людським фактором, що дозволило відчутно підвищити якісний рівень обслуговування клієнтів».


Для довідки: приватне акціонерне товариство «Концерн «Хлібпром»  входить до групи найбільших виробників хліба в Україні і об'єднує в своєму складі 8 виробничих підрозділів у Львівській та Вінницькій областях. Компанії належать торгові марки — «Хлібна хата», «Вінницяхліб»,  «Хліб по-львівськи», «Любляна»,  Bandinelli. Основним напрямом діяльності підприємства є виробництво хліба, кондитерської продукції та хлібних напівфабрикатів.