Агрохолдинг «Кернел» (Kernel) має складнощі з експортом готової продукції.
Про це в інтерв’ю CNN повідомив гендиректор «Кернел» Євген Осипов, повідомляється в Telegram-каналі компанії.
«Сьогодні експортні показники «Кернел» сягнули лише 10% від довоєнних результатів. При тому, що ми експортуємо понад 7,5 млн т продукту щорічно. Ми, як і колеги з інших компаній, постійно опрацьовуємо альтернативні канали реалізації та доставки продукції», — додав він.
Також Євген Осипов спрогнозував, що експорт соняшникової олії з України може скоротитися на 40%.
Крім того, він уточнив, що «Кернел» розпочав посівну кампанію попри воєнні дії.
Для довідки: «Кернел» — найбільший у світі виробник та експортер соняшникової олії, провідний виробник та постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. Вертикально інтегрована структура компанії будується на тісно пов'язаних між собою бізнес-сегментах: виробництво, експорт та внутрішні продажі соняшникової олії; високотехнологічне рослинництво; експорт зернових культур; надання послуг зі зберігання та перевалки зерна на елеваторах та портових терміналах. На частку «Кернел» припадає близько 8% світового виробництва олії.