З придбанням нових земельних активів компанія планує розширити мережу до 50 штук, повідомляє AgroTimes з посиланням на журнал The Ukrainian Farmer.
Цього року «Кернел» лише встановлює і тестує метеостанції, щоб переконатися, що з метеостанцій надходять коректні дані.
Для обробки метеоданих компанія використовує спеціальне програмне забезпечення, у якому крім фактичної погоди враховуються історичні дані за певний період, а також додаються прогнози з кількох джерел. На основі цієї інформації вибудовується прогноз погоди на певні періоди.
Також програма робить прогнози про створення умов для розвитку хвороб і шкідників, але ця частина поки що на випробуванні й широко не застосовується.
У середньому радіус дії однієї метеостанції становить 30 км, однак деякі метеостанції розташовані досить близько одна від одної (лише за 20 км).
Для довідки: «Кернел» — найбільший у світі виробник і експортер соняшникової олії, провідний виробник і постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. Вертикально-інтегрована структура компанії будується на тісно пов'язаних між собою бізнес-сегментах: виробництво, експорт і внутрішні продажі соняшникової олії; рослинництво; експорт зернових культур; надання послуг щодо зберігання і перевалки зерна на елеваторах і в портових терміналах. З 2007 року акції компанії торгуються на Варшавській фондовій біржі.