Футбольний клуб ЛНЗ, власником якого є компанія LNZ Group, провів ребрендинг, який втілюватиме крок за кроком, щоб улітку гідно представити Черкаси у професіональному футболі України.

Про це AgroPortal.ua повідомили у компанії.

«Це наш третій логотип за 15 років існування клубу. Перша зміна відбулася в 2015 році — на тому етапі розвитку клубу ЛНЗ став безперечним лідером обласного футболу та вийшов на всеукраїнський аматорський рівень. З новим логотипом ми переходимо в статус професійного клубу», — розповідає президент ФК ЛНЗ Андрій Полтавець.

За його словами, поєднали елемент попереднього лого, а саме головну частину логотипу власника клубу LNZ Group, та назву клубу LNZ виконали ексклюзивним шрифтом.

«У новий шрифт LNZ ми заклали філософію клубу — нашу амбітність, динамічний розвиток, націленість на мету та розуміння, як її досягти. А наш новий слоган «Разом До Мети» тільки підтверджує наше прагнення досягнути амбітних цілей разом із уболівальниками клубу зі всієї Черкащини», — зазначає він.

При цьому Андрій Полтавець додав, що новий логотип клуб використовуватиме як у повноцінному варіанті в формі щита, так і в скороченому — ексклюзивний шрифт LNZ, який вболівальники вже мали змогу побачити на екіпіруванні команди.

Мультимедіа