За словами Володимира Славінського, наразі очевидно, що в тих обсягах логістика через Дунай не зможе працювати так, як вона працювала в пікові періоди.
«Ми розуміли, коли впроваджували цей проєкт, що з часом термінал на Дунаї перетвориться на об’єкт, для якого потрібно буде знаходити рішення, як його ефективніше завантажувати. На сьогоднішній день для нас це основний маршрут для експорту в сегменті коастерів, відвантажуємо ті культури, які в нашій структурі можна назвати нішевими», — розповідає Володимир Славінський.
Він додає, що збереження конкурентності Дунаю має бути в інтересах держави, щоб мати готову альтернативу за будь-якої непередбачуваної ситуації. На думку експерта, попит на такий маршрут буде, адже в України є річковий флот, і навряд чи він буде задіяний на Дніпрі в тих обсягах, які були до війни.
«Тому створення можливостей для майбутнього має стати національним рішенням, і варто розглядати Дунай як потенційний об’єкт інвестицій для організації річкових перевезень, і не лише аграрної продукції», — вважає Володимир Славінський.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua