АВК отримала «безвіз» на ринок кондитерських виробів ЄС

04 вересня 2017, 17:07 7490

Кондитерська компанія АВК впровадила на виробництві систему менеджменту харчової безпеки відповідно до вимог IFS Food (6-та версія), що підтверджує якість та безпеку продукції.

Як говориться у повідомленні компанії, IFS Food (International Food Standard) — це міжнародний стандарт, який поширюється на всі етапи виробництва і переробки харчових продуктів. Він визнаний найбільшими мережами світу оптової та роздрібної торгівлі, оборот яких становить 60% всієї світової торгівлі і, зокрема, Всесвітньою Ініціативою харчової промисловості (GFSI).

«Сертифікація по IFS — це свого роду «безвіз» для продукції під брендом АВК. Перед нами відкрилися нові можливості для реалізації солодощів у європейських мережах. Безперечно, це важливе досягнення для усієї команди, величезна праця колективу фабрики. Отримання сертифікату IFS є ще одним підтвердженням того, що АВК виробляє безпечні і, головне, якісні продукти. Це утвердження статусу компанії на міжнародній арені, як виробника якісної української продукції», — сказав засновник компанії Володимир Авраменко. 

Також уточнюється, що стандарт IFS, якому слідують підприємства роздрібної торгівлі Німеччини, Франції, Австрії, Італії, Іспанії, Польщі, України та інших країн, вимагає комплексного підходу в організації виробництва харчових продуктів, гігієни, здійсненні технологічних процесів, компетентності персоналу тощо.

В компанії підкреслили, що виробництво АВК протягом багатьох років успішно проходить процедури підтвердження міжнародних сертифікатів з систем менеджменту якості ISO 9000, ISO 22000. 


Для довідки: АВК — один із лідерів українського кондитерського ринку, яка входить у топ-100 світових кондитерських компаній. Сьогодні експортна географія АВК — це 56 країн світу. Виробничі потужності розташовані у м.Дніпро. У 2016 році компанія встановила лінію з виробництва кави та вивела на ринок власну торгову марку BARISTI. АВК розвиває мережу фірмових магазинів. Запущено в роботу Інтернет-магазин з продажу власної продукції.