Як говориться у повідомленні компанії, «Агросем» за десятиліття заслужила довіру ринку і закріпила репутацію надійного партнера. Історія компанії розпочалася із зустрічі двої професіоналів аграрної галузі, харизматичних лідерів та новаторів з бажанням створити щось унікальне та цінне.
«У той час ми я з партнерами займалися вирощуванням насіннєвого матеріалу для бельгійської компанії-виробника насіння цукрового буряку Сесвандерхаве. Виникла ідея, а чому б не замкнути цикл: вирощування -> переробка -> продаж. Тобто розпочати дистрибуційний бізнес насіння цукрових буряків. Я поділився цією ідею з Олегом Звягінцевим та запропонував йому розвивати цей бізнес разом. Олег мене підтримав. З цього і розпочався «Агросем», — згадує співфундатор компанії Олександр Вайнер.
У свою чергу Олег Звягінцев зазначив, що на початку свого існування команда «Агросем» налічувала троє працівників.
«Протягом першого сезону робота невпинно кипіла в невеличкому офісі з двох кімнат. Перший сезон все робили на колінах та з коліс. Але той перший сезон був супер вдалим — ми продали 58 тисяч посівних одиниць насіння цукрових буряків! Перевищити це досягнення вдалось лише у 2011 році, маючи вже цілу команду продавців», — згадав Звягінцев.
У компанії найважчим випробуванням називають фінансову кризу 2008-2008 рр, після якої настав новий етап розвитку.
«Ми відкрили нові можливості, нові напрямки діяльності. Будь-яка криза — це можливість скинути зайве, перегрупуватись та рухатись в правильному напрямку. Криза — явище тимчасове. Головне вміти встати над ситуацією, зазирнути вперед, та зрозуміти, що буде після кризи», — сказав Вайнер.
У рамках Національного Дня Поля відбулася презентація нового брендингу «Агросем».
«Компанія представила не лише зміну корпоративних кольорів, а й заявила про новий, більш професійний підхід та ширший спектр вирішення питань у сфері обслуговування аграрного сектору. Об'єднуючи навколо себе світових лідерів-партнерів, команда фахівців пропонує ефективні технологічні, технічні та фінансові рішення для ведення аграрного бізнесу. Це визначає сучасну стратегію «Агросему» — «Ми змінюємось разом зі світом!». Для нас такі зміни є дуже важливими і вони полягають не лише у нових корпоративних кольорах. Ми еволюціонуємо. Ми вийшли на новий рівень якості: від складу портфелю продуктів до сервісів», — сказав директор компанії «Агросем» Олексій Кулик.
Для довідки: Компанія «Агросем» займається впровадженням передових технологій, новинок селекції, мінеральних добрив та провідної сільськогосподарської техніки. З 2008 р. компанія є офіційним дистриб'ютором добрив Yara, з серпня 2014 р. — офіційним дилером техніки John Deere в Західній Україні. Зараз штат компанії налічує 200 працівників у 8 представництвах та дилерських центрах, та понад 50 регіональних представників по всій Україні. Підприємство володіє потужною логістичною мережею та службою агрономічної підтримки.