logo

Новини компаній

Добродія розпочала випуск здорових фудбоксів Джерело фото: Agricom Group

Добродія розпочала випуск здорових фудбоксів

Новини компаній 22 квітня 2021. 10:48 1721

ТМ «Добродія» (Agricom Group) випустила у продаж новий продукт — Foodbox «52 порції здоров'я», у який увійшли 6 видів пластівців та 2 види суперфудів.

У цілому 52 порції корисної та поживної їжі, повідомляє прес-служба компанії.

У компанії зазначають, що ідея виникнення Foodbox «52 порції здоров'я» з'явилась напередодні Великого посту і полягала в тому, щоб запропонувати комплексний набір, який дозволяє споживачеві протягом декількох місяців сформувати здоровий раціон харчування з корисних продуктів.

Згідно дослідженням компанії, підтвердженим європейськими лабораторіями, у пластівцях «Добродія» збережено 85% вітамінів, макро- та мікроелементи, які містяться в первинному зерні.

«У фудбоксі зібрані найкращі продукти ТМ «Добродія», вироблені за сучасною технологією, які швидко готуються та зберігають при цьому користь зерна. Це унікальна пропозиція, яка не має аналогів на ринку», — каже директор компанії «Добродія Фудз» Ірина Брославцева.

Виробник вважає, що продукція буде корисною не лише для тих, хто дотримується посту, та вегетаріанців, але й для всіх, хто хоче споживати якісні продукти та вести здоровий спосіб життя.


Для довідки: Agricom Group — національна агропромислова група, що спеціалізується на розробці, виробництві та дистрибуції продуктів харчування із зернових культур та об'єднує сільськогосподарські, переробні та торгові підприємства. Ключовими бізнес-напрямками діяльності є: рослинництво, зберігання зернових та олійних культур, виробництво і торгівля продуктами харчування під власними торговими марками «Добродія», Super Hercules, San Grano, «Той самий Геркулес».


Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги