Астарта: Органічний бізнес-центр на Подолі

22 березня 2019, 06:45 10377

Центральний офіс найбільшої в Україні компанії з виробництва цукру* знаходиться в історичному районі Києва — на Подолі. Холдинг з 26-річною історією веде діяльність на теренах восьми областей України. У київському офісі працює 433 співробітника і більше 10 тисяч працівників — у 8-ми областях, де є виробничі потужності «Астарти». AgroPortal.ua оцінив, наскільки комфортно та злагоджено працюється в самому серці агрохолдингу та як тримають зв'язок з регіональними підрозділами.

Місцезнаходження і особливості

ASTARTA Organic Business Center (вул. Ярославська, 58) знаходиться за 5-10 хв. ходу від метро «Контрактова площа». Завдяки багатій та різноманітній інфраструктурі, технічним та інженерним специфікаціям, що підтверджують клас «А», та екологічній сертифікації BREEAM, бізнес-центру вдалося здобути визнання міжнародної експертної спільноти — його визнано «Офісним проектом року» за підсумками Eastern Europe Real Estate Project Awards 2018.

Ця відзнака свідчить про повагу до навколишнього середовища, здорові та комфортні умови праці, репутацію та продуктивний професійний простір.

Не виходячи з бізнес-центру, співробітники «Астарти» можуть смачно і недорого (до 100 грн) поїсти в ресторані Dinner’s, в місцевих магазинах купити пляшечку колекційного вина чи новий гаджет. Адже в будівлі бізнес-центру, крім офісів, є торгові приміщення і коворкінги. Для працівників створено власний сквер із зоною для відпочинку, підземний паркінг із зарядкою для електромобілів, велопаркінг з душовими і роздягальнями.

Джерело фото: AgroPortal.ua
Джерело фото: AgroPortal.ua

На час обідньої перерви достатньо місць для відвідувань. Попити кави можна в Соffee Nostra, легко перекусити — у Salateirа, до японської кухні пройти зо два квартали — Mafia чи «Євразія», поблизу навіть є кілька варіантів для вегетаріанців, наприклад, Vegano Hooligano Gourmet.

Робочий простір

«Астарта» займає три верхні поверхи ASTARTA Organic Business Center. На площі 4700 м2 знаходяться 11 департаментів, до складу яких входять управління, служби, відділи. Одними з найбільших за кількістю працюючих є департаменти с/г виробництва, фінансовий, закупівель і логістики.

Джерело фото: AgroPortal.ua
Джерело фото: AgroPortal.ua

9-й поверх в основному займають працівники виробничих, комерційних напрямів та сервісних служб — логістичної, земельної, юридичної, IT, HR. 10-й поверх майже повністю належить фінансовим службам компанії, а на 11-му — кабінет генерального директора, конференц-зал для проведення робочих нарад і зустрічей з партнерами та інвесторами. Звідси також є вихід на відкритий майданчик на даху, де відкривається вид на Дніпро і майже на весь Київ.

Всі робочі простори на двох поверхах облаштовані в стилі open space, щоправда, при цьому вміло по-дизайнерськи відділені окремі зони для кожного департаменту. Окремі кабінети мають лише топ-менеджери компанії.

Джерело фото: AgroPortal.ua
Джерело фото: AgroPortal.ua

Співробітники цілком задоволені таким розташуванням робочого простору. «Ще рік тому, коли працювали в старому офісі, мали кабінетну систему. І спочатку, в перші дні переїзду до нового офісу, формат open space був незвичним. Але вже через тиждень ми зрозуміли, наскільки це зручно і комфортно, навіть помітили, що завдяки цій зміні підрозділам вдається швидше приймати рішення, активніше проходять обговорення, швидше відбувається обмін інформацією. Оpen space сприяє розвитку комунікацій, збільшенню продуктивності в роботі та зближенню в колективі», — розповідає Сергій Кравченко, керівник відділу підтримки користувачів, IT-управління.

За словами директора по роботі з персоналом, розвитку корпоративного партнерства та комунікацій Світлани Мозгової, ІТ-департамент компанії за останній час значно збільшився: «Тут можемо зустріти працівників, які вже 10 років в «Астарті», а є й такі, що перший рік з нами. Також маємо в головному офісі працівників, які приїхали з регіонів. Це драйвова, працьовита, креативна і молода команда. Інколи вони навіть приходять до офісу на вихідних, бо мають багато ідей, обговорень, нарад».

Джерело фото: AgroPortal.ua Світлана Мозгова
Джерело фото: AgroPortal.ua
Світлана Мозгова

Місць для обговорень і нарад в «Астарти» вистачає — на три поверхи аж цілих 9 конференц-залів у різних кольорах і різних за розмірами. Деякі з них обладнані системами для проведення відео-конференцій з регіональними офісами або партнерами. Всі кімнати підключені до єдиної системи, що дозволяє мати чіткий графік їх бронювання. Біля входу в кожен конференц-зал сенсорна панель відображає, який департамент працює там і до котрої години.

Компанія має власний простір і для навчання — проведення семінарів, тренінгів. Навчальна зала вміщає до 60 осіб, але за потреби завдяки перегородці її можна трансформувати відразу в два різні класи.

Джерело фото: AgroPortal.ua
Джерело фото: AgroPortal.ua

Відпочинок і комфорт

Сьогодні майже кожна четверта ложка цукру в каві чи чаї українця вироблена на заводах «Астарти». Тож зрозуміло, що цукор на 5-ти кава-поінтах, які розташовані по всьому офісі, ніколи не закінчується. При цьому в офісі немає чіткого графіку кавування, в будь-який час кожен може зробити собі чашечку кави і пити наодинці, насолоджуючись краєвидами, які відкриваються з верхніх поверхів на Дніпро і частину Києва, або ж смакувати кавою з колегами, обговорюючи робочі моменти.

Джерело фото: AgroPortal.ua
Джерело фото: AgroPortal.ua

На 9-му поверсі є власна простора їдальня з панорамними вікнами та усім необхідним приладдям для обіду — холодильники, мікрохвильовки, тостери, посуд.

Дбають у компанії і про здоров’я співробітників — систематично раз на два тижні в офісі проводить прийом терапевт, і за потреби зовсім не обов’язково іти до лікарні, можна отримати консультацію, не відходячи далеко від робочого місця.

Для того щоб працівники мали змогу відпочити у будь-який час, в офісі облаштовано кілька зон для відпочинку. Наприклад, у бібліотеці, де можна не лише почитати книгу, але й пограти в настільні ігри. У певні дні за розкладом у бібліотеці та конференц-залах проходять групові заняття з англійської мови, а час від часу влаштовують Speaking club. Компанія компенсує працівникам частину вартості курсів для вивчення англійської мови.

До речі, в бібліотеці створюється також музей «Астарти». Як розповіла Світлана Мозгова, наразі в регіонах збирають і визначають артефакти, які можуть характеризувати життя компанії в кожен рік її існування. На сьогодні точно визначилися з одним експонатом за 2006 рік — коли було проведено ІРО компанії та розпочато її лістинг на Варшавській фондовій біржі.

Повністю відволіктися від роботи в офісі та подихати свіжим повітрям можна на терасі 10-го поверху або ж спуститися вниз у сквер бізнес-центру.

Джерело фото: AgroPortal.ua
Джерело фото: AgroPortal.ua

Настрій і душевність

«Компанія приділяє багато уваги професійному та особистісному зростанню співробітників, створенню комфортних умов праці і позитивного настрою. Навзаєм отримуємо віддачу у вигляді креативності, творчого і відповідального ставлення фахівців до своїх професійних обов'язків, високу ефективність праці. Ми всі, як у головному офісі, так і в усіх регіональних офісах, заводах, фермах маємо спільну справу і працюємо на один результат, але при цьому найголовніша цінність для компанії — люди. Ми прагнемо, щоб кожний працівник знав та розумів свою причетність до загальної справи і пишався тим, що він є частиною «Астарти», — зазначає Світлана Мозгова.

В компанії справді цінують кожного працівника і намагаються кожному створити не лише комфортні умови для праці, але і для кар’єрного зростання. Тому в головному офісі працює чимало людей, які перейшли працювати з регіональних підрозділів.

Джерело фото: AgroPortal.ua
Джерело фото: AgroPortal.ua

Фахівець з комунікацій Людмила Мазур працює в головному офісі «Астарти» вже кілька місяців, а до цього працювала в одній із регіональних агрофірм. Людмила розповідає, що до змін звикла швидко, адже неодноразово бувала на навчаннях в головному офісі, тож знала і сам офіс, і колег, які тут працюють.

«В компанії всі дуже дружні, і здається, що це одна велика родина, всі підтримують і дбають один про одного, в офісі панує дружня, тепла та затишна атмосфера. І кожен з нас цінує таку душевність і відкритість у компанії», — розповідає Людмила.

Хоч браку спілкування між регіональними представництвами і центром немає, але одним із об’єднуючих елементів обміну інформацією є корпоративний журнал, який виходить тричі на рік, а також щомісячні інформаційні дайджести.

Співробітники називають видання астартівським «Форбсом», адже там розповідається про чергові успіхи компанії та досягнення працівників.

І не зовсім про офіс — в «Астарті» всередині компанії діє програма з залучення цінних кадрів. Якщо ти працюєш в агрохолдингу і маєш обдарованого друга, знайомого чи родича — приводь їх, долучай до «Астарти» і отримуй бонуси. Так компанія бореться за найкращих спеціалістів на ринку праці.

Джерело фото: AgroPortal.ua
Джерело фото: AgroPortal.ua

*Для довідки: окрім цукру, «Астарта» вирощує і експортує зернові, технічні культури, соєвий шрот і олію, а ще є одним із найбільших промислових виробників молока. Виробничі потужності компанії знаходяться у восьми областях — цукрові заводи, соєпереробний завод, елеватори, біоенергетичний комплекс.


Напросились в АГРО. Робоче місце як мистецтво, або Який він, ідеальний офіс


Людмила Лебідь, Наталія Помянська, AgroPortal.ua