Експорт продукції м’ясної групи у січні-серпні поточного року збільшився проти відповідного періоду 2021 р. з $519 млн до $624 млн.
Про це говориться у повідомленні ННЦ «Інститут аграрної економіки».
«Основною причиною цього стало триваюче зростання вартості зовнішніх продажів м’яса птиці до $586 млн, що на 33% перевищило минулорічний показник. Водночас у натуральному виразі експорт даного продукту скоротився на 10% — до 264 тис. т», — зазначають у відомстві.
За вісім місяців 2022 р. найбільше продукції цієї групи — на $188 млн (30,2%) — придбали Нідерланди, які протягом останніх років невпинно посилюють свої позиції. На другому місці Саудівська Аравія із часткою у 27% у загальному обсязі закупівель. Значно менші закупки здійснюють Словаччина (5,8%), Китай (4,6%), Об’єднані Арабські Емірати (3,9%), Польща (3,3%) і Туреччина (3,2%).
Загалом до названих країн експортується близько 78% м’ясопродукції у грошовому обсязі.
«Виходячи з існуючих темпів експорту м’яса птиці, наші компанії можуть не досягнути рекордних минулорічних кількісних показників, однак за результатами 2022 р. їхні доходи загалом збільшаться через суттєве підвищення цін на міжнародному ринку», — вважає заступник директора ННЦ «Інститут аграрної економіки», академік НААН Микола Пугачов.