Як говориться у повідомленні Міністерства інфраструктури України, це стало можливо завдяки достроковому завершенню капітального ремонту Канівського судноплавного шлюзу.
«Судноплавні шлюзи Дніпровського каскаду були збудовані понад 50 років тому. Ще з 90-х проведення їх капітального ремонту відкладалося через нестачу державних коштів. Рішення про ремонт Канівського шлюзу було прийнято у 2018-му, але роботи не проводились у встановлені терміни. Тільки після втручання міністерства та заміни керівництва ДП «Укрводшлях» ми знайшли можливість завершити капремонт. І навіть на 10 днів швидше від запланованої дати — 1 червня буде відкрита вся навігація», — повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
Очільник міністерства також наголосив на важливості якнайскорішого прийняття Закону «Про внутрішній водний транспорт», який дозволив би вирішити всі проблемні питання, пов'язані з утриманням, ремонтом та модернізацією судноплавних шлюзів на Дніпрі.
«Для утримання шлюзів в належному стані законопроєктом 1182-1-д передбачається створення Державного фонду розвитку внутрішніх водних шляхів. З цього фонду фінансуватиметься утримання, реконструкція, ремонт, технічне переоснащення й охорона судноплавних гідротехнічних споруд», — зазначив Владислав Криклій.