Ставки фрахту на перевезення зерна «коастерами» з дунайських портів та «хендісайзами» з глибоководних портів Одеси минулого тижня продовжили знижуватися. Водночас у сегменті «панамаксів» спостерігалося зростання ставок.
Про це повідомляє Українська зернова асоціація з посиланням на дані компанії ASAP.
Вже третій тиждень поспіль у напрямку східного Середземномор’я ставки для «костерів» та «хендісайзів» знаходяться майже на одному рівні — 25-26 $/т та 25-27 $/т відповідно.
Станом на 25 квітня ставки на перевезення кукурудзи «костерами» 6000 т з портів Рені та Ізмаїл у напрямку східного узбережжя Греції та Ізраїлю знизилися на 2 $/т — до 23-24 $/т та 31-33 $/т відповідно. До східного Середземномор’я фрахт знизився на 1-2 $/т — до 25-26 $/т. У напрямку Мармари ставки опустилися на 1 $/т — до 21-22 $/т. Максимальні ставки до Іспанії також знизилися на 1 $/т, і фрахт у даному напрямку становить 35-36 $/т. Ставки до східного узбережжя Італії стабільні на рівні 30-32 $/т.
У сегменті «хендісайзів» у глибоководних портах Одеси ставки у напрямку Тунісу знизилися на 2-3 $/т — до 34-36 $/т. До Єгипту вони опустилися на 1-2 $/т — до 25-27 $/т, до Італії на 1 $/т — до 27-28 $/т. Фрахт до Іспанії залишився на рівні 29-30 $/т.
Фрахт на перевезення зерна «панамаксами» з глибоководних портів Одеси до Китаю підвищився на 2 $/т, до 56-58 $/т. Для фуражної пшениці фрахт у напрямку південного В’єтнаму також зріс на 2 $/т, до 54-56 $/т.
Фрахт на перевезення кукурудзи баржами на Констанцу залишився на рівні 10-11 €/т. Для соняшнику ставки на Русе/Сілістра теж стабільні — 16-17 €/т.