Сучасні мультимодальні логістичні центри з розвиненою інфраструктурою та обладнанням для тимчасового зберігання та перевалки зерна – «сухі порти» — доцільно будувати з метою сталого функціонування альтернативних суходільних транспортних шляхів на заході України.
Як говориться у повідомленні Верховної Ради України, до такого висновку прийшли учасники комітетських слухань на тему: «Логістичні шляхи експорту вітчизняної аграрної продукції суходолом в умовах воєнного стану».
«Такі логістичні хаби вже функціонують на Рівненщині, Львівщині та Тернопільщині, а на Волині додатково будуються ще два «сухі порти», річною пропускною здатністю – 3 млн т», — говориться у повідомленні парламенту.
До повномасштабного вторгнення росії через Волинь транспортували в середньому 110-115 тис. т зернових та технічних культур. Торік Волинь експортувала понад 1,5 млн т до моменту зупинки експорту.
«Експорт через ці два порти збільшить спроможність Волині у декілька разів», — прогнозують у парламенті.