Фрахтові ставки на транспортування зерна з України минулого тижня практично не змінилися.
Про це повідомила компанія ASAP, інформує УЗА.
Так, фрахт «панамаксів» із кукурудзою або пшеницею з глибоководних портів України до південного Китаю залишається на рівні $52-54/т. Ті ж самі ставки спостерігаються в напрямку Бангладеш. Фрахт до південного В’єтнаму тримається на рівні $49-51/т.
Фрахт суден «хендісайз» із кукурудзою з глибоководних портів до східного Середземномор’я знизився на $1/т — до $21-22/т. Така ж негативна корекція спостерігається у напрямках Іспанії та східного узбережжя Італії, куди ставки знизилися до $23-25/т і $22-24/т відповідно. Фрахт судна «хендісайз» до Тунісу становить $24-26/т.
Щодо «костерів», то фрахт суден дедвейтом 5-6 тис. т із кукурудзою з українських дунайських портів до Мармари та східного узбережжя Греції залишається незмінним на рівні $18-19/т і $20-22/т відповідно. Водночас до східного Середземномор’я відповідні ставки підвищилися на $1/т — до $22-24/т.
Фрахт «костерів» до ізраїльських портів зріс на той же $1/т — до $29-30/т. Ставки також зросли на $1/т в напрямках східного узбережжя Італії та Іспанії — до $27-28/т і $29-30/т відповідно.
Щодо барж, то фрахт для транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци знизився на €1/т — до €11/MT. Така ж негативна динаміка спостерігається і щодо постачання насіння соняшнику з Рені чи Ізмаїла до Русе чи Сілістри, а відповідні ставки впали до €17-18/т.