Про це в інтерв'ю Agravery розповів керівник відділу експортних продажів агродепартаменту компанії «Миронівський хлібопродукт» Юрій Шлончак.
За його словами, це створює високу конкуренцію за сировину. А зниження цін на олію та шрот призводить до зниження маржі переробників.
«Слід зазначити, що в поточному році спостерігається активніший експорт соняшникового насіння із України, який може скласти до 500 тис. мт. І це не дивлячись на вивізне мито в 10%», — говорить Юрій Шлончак.
Загалом, відзначає він, збільшення пропозиції сировини є позитивним явищем.
«В такому середовищі підвищується ефективність переробників, оскільки ти маєш більш ефективно боротись за сировину, ефективніше налагоджувати процес переробки та продажу продуктів, розвивати сервіс, гнучкість та клієнтоорієнтовність», — пояснив спеціаліст.