Про це він розповів в інтерв'ю виданню «Порти України».
Зокрема, мова йде про реконструкцію та облаштування трьох складів під зберігання та перевалку зернових і олійних культур, а також будівництво зернового комплексу в тилу 8-го причалу.
«Зараз 8-го причалу немає, є місце для його будівництва. Будівництвом причалу буде займатися ДП АМПУ, а інвестор створить перевалочні потужності, і разом зі складом, що знаходиться в тилу причалу № 9 вийде зерновий термінал», — пояснив Сергій Колтипін, додавши, що інвестиції в проект складуть близько 705 млн грн.
Інвестором виступить ТОВ «Нікморсервіс». «Компанія з 2006 р. орендує у нас складські площі, крани, що обслуговують приміщення та інші об'єкти на території, прилеглі до 9-го причалу. Зараз вони перевалюють зерно та глину», — розповів глава порту.
Що стосується будівництва терміналу, то зараз, за його словами, йде оформлення відповідних документів, отримання погоджень.
Решта три проекти — це реконструкція та облаштування складів, розташованих в тилу причалів № 10, 12, 13 під зберігання і перевалку зернових і олійних культур, на яких буде організовано механізоване вивантаження машин і залізничного рухомого складу, проведення лабораторного аналізу якості вантажів, інший сучасний сервіс .
«Внесок інвесторів в три склади складе $15 млн: $4 млн, $5 млн і $6 млн. Важливо, що це державне майно, в яке інвестор здійснить свої вкладення. І склади залишаться у власності держави», — додав Сергій Колтипін.
Для довідки: У серпні Міністерство інфраструктури України провело конкурс на посаду директора ДП «Миколаївський торговий порт». Рішенням конкурсної комісії (яка вибирала з 10 кандидатур) на посаду призначений Сергій Колтипін. Раніше він працював заступником директора і директором ДП «Миколаївський морський торговельний порт».