Агрохолдинг Kernel планує збільшувати власний флот.
Про це у інтерв’ю ЦТС розповів керівник департаменту перевалки та флоту, дивізіону логістики Kernel Юрій Кізлевич.
«На сьогодні ми вже маємо певні результати і бачимо, що сегмент флоту працює дуже ефективно в умовах українського коридору, тому цей напрям прибутковий та дозволяє більш гнучко керувати процесами кожного з логістичних ланцюгів», — сказав він, зазначивши, що компанія планує постійно перебувати на цьому ринку, зокрема на ринку купівлі-продажу флоту.
Юрій Кізлевич уточнив, що балкерний флот компанії забезпечує перевезення зернових вантажів орієнтовно на 20%.
«По олії, з огляду на те, що танкер (за розмірами сегмента перевезення продуктових олій) є, скажімо так, середньотоннажним, ми робимо акцент на максимальний оборот суднорейсів та, відповідно, плануємо вантажообіг, який може забезпечити цей танкер. В умовах використання як shuttle наш танкер покриває потреби в експорті олії до 30%», — додав фахівець.
Зараз, за його словами, команди терміналів, фрахту та трейду працюють над завданнями зі збільшення кількості суднорейсів та, відповідно, вантажообігу, через що експлуатувати ці судна намагаються на невеликих «плечах».
«Вони працюють у регіоні BlackSea — Med (Black Sea-Mediterranean Sea). Був один рейс на Єгипет із зерновими, але наша мета — нарощувати кількість рейсів», — підсумувва Юрій Кізлевич.
Для довідки: Kernel до війни був найбільшим у світі виробником та експортером соняшникової олії, провідним виробником та постачальником сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. Вертикально інтегрована структура компанії будується на тісно пов'язаних між собою бізнес-сегментах: виробництво, експорт та внутрішні продажі соняшникової олії; високотехнологічне рослинництво; експорт зернових культур; надання послуг зі зберігання та перевалки зерна на елеваторах та портових терміналах.