МХП і ще більше 30 компаній представили Україну на виставці в Дубаї

28 березня 2018, 14:10 3734

Агрохолдинг МХП представив Україну на 23-й міжнародній виставці продуктів харчування, напоїв, обладнання для готельно-ресторанного бізнесу та кулінарії Gulfood 2018, яка проходила в місті Дубай в Об'єднаних Арабських Еміратах.

Як говориться у повідомленні холдингу, українська делегація МХП на виставці Gulfood 2018 нараховувала 40 осіб. Цього року Україна була представлена 37-ма компаніями, серед яких, окрім агроіндустріального холдингу МХП, були «Молочний альянс», «Террафуд», «Рошен», «Овостарф», «Люстдорф», «Птахокомплекс Дніпровський», «Агродар-Україна», «Ічня», «Вітмарк», «Верес», «Рудь», «Агро-сенс», «Агрофьюжн», «Енліль», «Агролідер», «Житомирський м'ясокомбінат» та ін.

«Участь МХП у виставці передбачала пошук інноваційних рішень, нових партнерів та вивчення конкурентів на міжнародних ринках», — говориться у повідомленні агрохолдингу.

Представникам холдингу вдалося зібрати більше 400 нових контактів учасників ринку із Перської затоки, Африки, Близького Сходу, Азії, Європи та країн СНД. Це вже п'ята участь компанії у виставці Gulfood у категорії Meat & Poultry. Вперше МХП був представлений у 2014 році. Відтоді холдинг щорічно бере участь у заході.

«Gulfood — це найбільша спеціалізована виставка не тільки на Близькому Сході, але й у світі. Особливо популярна вона серед жителів країн регіону, оскільки понад 95% продуктів харчування імпортується у країни Перської затоки, що разом зі значними обсягами реекспорту в ОАЕ підкреслює значимість цього заходу. Тому участь у виставці необхідна МХП для пошуку нових можливостей та розширення географії своєї присутності у світі», — розповідає заступник голови правління з комерції та маркетингу МХП Сергій Іванов.

Найбільшою популярністю на Gulfood 2018 користувалися українське м'ясо та субпродукти, зерно, олія, молочна продукція, солодощі та горіхи. Агрохолдинг МХП був представлений у категорії Meat & Poultry.

«Завдяки позитивному досвіду роботи як на внутрішньому, так і на міжнародних ринках МХП продовжує демонструвати високі показники та зростання, розширює свою присутність на нових територіях і континентах. Цьому значно сприяє успішна реалізація проектів міжнародної експансії в Європі (Голландія та Словаччина) та країнах Ради співпраці арабських країн Перської затоки, результатом чого є ріст експорту курятини на 16% у 2017 році», — говориться у повідомленні.

Як зазначається, МХП продовжує вивчати можливості для розвитку в нашій країні та за її кордонами, знайомлячись з новими ринками, а також розробляючи нові асортиментні позиції для споживачів, що супроводжується необхідними інвестиціями.

«У 2018 році МХП націлений на подальше зміцнення своїх позицій в якості провідної міжнародної агропромислової компанії з явним зростанням як в Україні, так і на зовнішніх ринках. Участь у міжнародних виставках і проектах сприятиме розширенню ринків збуту та утвердженню гарної репутації українських компаній на міжнародній арені», — підкреслили у компанії.


Для довідки: МХП — вертикально інтегрована компанія. Серед напрямків діяльності — рослинництво, птахівництво і м'ясопереробка. Земельний банк МХП становить близько 370 тис. га. З 2008 року акції компанії котируються на Лондонській фондовій біржі під тікером MHPC.

Gulfood — найбільша і найвпливовіша у світі щорічна виставка, основна мета якої — сприяти експортерам і виробникам в пошуку торгових партнерів і ринків збуту. Це міжнародна платформа з безпрецедентною кількістю відвідувачів, експонентів і бізнес-операцій, проведених протягом 5 днів. Цьогоріч у ній взяли участь понад 5 тисяч компаній зі 120 країн світу, а відвідати її пощастило 95 тисячам гостей зі 170 держав.