Про це свідчать дані квартального звіту, йдеться у повідомленні компанії.
Як зазначається, високі показники було зумовлено такими чинниками як зростання обсягів виробництва та високим рівнем середніх цін на ринку, що підсилило зміцнення позицій продовольчого бренду групи й продаж готової продукції рівня преміум під брендом Goodvalley в Польщі.
Перший квартал 2020 року компанія Goodvalley завершила із зростанням реалізації на 24%, а EBITDA збільшилася до 131 млн данських крон (DKK). Високі показники зумовлені вищими цінами на ринку живця, потужним збільшенням об'ємів і хорошою ефективністю виробництва.
В Україні Goodvalley збільшила реалізацію до 108 млн DKK (за 1 кв. 2019: 74 млн DKK) та значно підняла EBITDA до 45 млн DKK (1 квартал 2019 р.: 16 млн DKK) за рахунок збільшення обсягів та покращення рівня цін на ринку, а також рекордно високої ефективності виробництва за квартал.
«Ми збільшили прибутковість, оскільки забезпечили високу ефективність виробництва та збільшили продажі на наших ринках за вищою середньою ціною», — прокоментував генеральний директор групи Goodvalley Ганс Генрік Педерсен.
Для довідки: «Гудвеллі Україна» (Goodvalley Ukraine) — українська сільськогосподарська компанія, яка належить данській Goodvalley і була створена в червні 2004 р в с.Копанки недалеко від м.Калуш (Івано-Франківська область). Основна діяльність групи зосереджена в дочірніх підприємствах Goodvalley Polska (Польща), Goodvalley Ukraine (Україна) і Goodvalley Russia (Росія).