ТМ «Ясенсвіт» вже має лінійку продукції з сухих та рідких яєчних продуктів, а з новинок — продукт, який початково був розроблений спеціально для ЗСУ, — варене та почищене яйце. Тобто це вже готовий до споживання продукт.
Про це розповіла генеральний директор Ясенсвіт Юлія Фльорова під час саміту UKRAINIAN LIVESTOCK SUMMIT 2024.
«Сьогодні яйце лишається найдешевшим і найдоступнішим джерелом білка. Попит на продукцію птахівництва не знижується, незважаючи на зменшення кількості населення в Україні. Хоча ми бачимо, що зараз портрет покупця дещо змінився: якщо раніше нашу продукцію здебільшого купували жінки, то зараз серед покупців збільшилася частка чоловіків», — зазначає Юлія Фльорова.
За її словами, українські виробники здивували весь світ, продовжуючи працювати попри всі складнощі.
«Ми відновлюємо галузь птахівництва, оскільки від початку війни було багато руйнувань та порушені технологічні процеси в усіх птахівників. Наразі за показниками виробництва ми вийшли вже на довоєнний рівень», — говорить Юлія Фльорова.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua