Власники коaстерів знову змогли трохи підняти ставки слідом за позитивним імпульсом минулого тижня.
Про це заявив директор і співзасновник компанії BPG Shipping Геннадій Іванов, повідомляє ASAP Agri.
«Окрім зростання тарифів на прохід через Сулінський канал, незначне пожвавлення відвантажень зернових з України також зараз грає на руку судновласникам. Власники з оптимізмом відреагували на це пожвавлення й одразу почали озвучувати вищі фрахтові ідеї, тоді як не всі фрахтувальники готові йти на такі поступки. В результаті активність щодо фіксацій дещо сповільнилася через розширення цінового розриву між ставками фрахтувальників і власників. Водночас ті угоди, що обговорюються, врешті-решт фіксуються на 1-2 $/т вище раніше досягнутих показників», — уточнив фахівець.
Він зазначив, що позитивний імпульс у сегменті хендісайзів, який спостерігався останні два тижні, наразі вичерпався, і ставки цього тижня стабілізувалися.
Так, фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює ставки для перевезення панамаксом партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 34-35 $/т (+1 $/т за тиждень).
Ставки для перевезення кукурудзи з глибоководних портів України до Східного узбережжя Італії в сегменті хендісайзів залишаються стабільними на рівні 16-17 $/т.
У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії збільшився на 2 $/т і становить 30-32 $/т.
Щодо барж, фрахт для спотових відправлень 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюється в 8-9 €/т, що відповідає попереднім рівням.