Про це заявила голова Держпродспожислужби Владислава Магалецька, йдеться у повідомленні відомства.
«Я переконана, що саме експорт — двигун нашої економіки і тримаю на контролі це питання», — зазначила вона.
Сьогодні Держпродспоживслужба працює над відкриттям ринків збуту української продукції у 33 країнах на п«яти континентах світу. Найближчим часом очікуються позитивні звістки з Канади, Китаю та Кувейту.
За словами Владислави Магалецької, у пріоритеті — відкриття ринків країн Азії, адже, за прогнозами, хоч і враховуючи поширення COVID-19, багато економік країн Азії будуть зростати в 2021 році.
Основними напрямками роботи в Азії на нинішньому етапі є:
- Китай;
- країни ASEAN (В»єтнам, Малайзія, Філіппіни, Індонезія);
- країни GCC (Катар, Кувейт, ОАЕ);
- країни Південної Азії (Індія, Шрі-Ланка, Пакистан, Афганістан);
- країни Східної Азії (Республіка Корея та Японія).
«Питання знаходяться на різних стадіях розгляду, вирішення деяких з них тягнеться вже досить довго. Сподіваюсь, що спільними зусиллями нам вдасться вирішити більшість із них», — підкреслила Владислава Магалецька.
За її словами, після відкриття нових ринків важливо буде тримати високу планку якості української продукції.