На цьому наголосив голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Володимир Лапа на конференції, інформує прес-служба відомства.
«Ми розуміємо, що нам потрібно активізувати діяльність на ринку фальсифікату. Ця робота вже ведеться, але результати, як на мене, незадовільні», — зазначив голова Держпродспоживслужби.
За його словами, у більшості випадків звернення громадян щодо небезпечної та фальсифікованої продукції не доведені до завершення — накладення штрафних санкцій чи відкликання продукції з ринку. Це відбувається, зокрема, і через недостатню ефективність роботи територіальних органів Держпродспоживслужби.
«У цьому контексті запланована реалізація декількох пілотних проектів. Починаємо з Києва та Київської області. Зокрема, йдеться про відпрацювання механізму роботи зі зверненнями споживачів, моделі взаємодії всіх причетних і зацікавлених сторін, форми документів тощо. Розраховуємо, що це матиме позитивні результати в боротьбі з фальсифікатом», — наголосив Лапа.
Загалом щодо фальсифікату Держпродспоживслужба повинна застосовувати всі дозволені законодавством механізми впливу, зауважив він.
«Наприклад, виробник заздалегідь попереджається про планову перевірку, тому до приходу інспекторів встигає приховати всі порушення. Але ж ми можемо працювати і з реалізаторами, які теж несуть відповідальність за продаж небезпечної продукції», — підкреслив Володимир Лапа.