Ситуація на Чорноморському та Середземноморському ринках цього тижня суттєво не змінилася.
Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Обсяги вантажопотоку залишаються обмеженими на всіх напрямках у регіонах, і зерно з України не є винятком. Однак, попри збереження дефіциту вантажів відносно доступного тоннажу в сегментах хендісайз і коастер, фрахт на перевезення з України залишаються стабільними, оскільки судновласники твердо відстоюють свої позиції, уникаючи подальшого зниження ставок», — пояснює фахівець.
Тим часом сектор панамакс перебуває під ведмежими настроями. За даними Atria Brokers, фрахт на відправлення партії кукурудзи суднами типу панамакс із глибоководних портів до Південного Китаю становить 31 $/т (-1 $/т за тиждень).
Сегмент хендісайз виглядає стабільним. Ставки на перевезення кукурудзи з глибоководних портів до Східного узбережжя Італії залишаються стабільним на рівні 15-16 $/т.
Ставки на перевезення в сегменті коастер з українських дунайських портів також залишаються стабільними. Ставки до портів Східного Середземномор'я становлять 20-21 $/т.
Спотові відправлення 1000-3000 т кукурудзи баржами з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюються на рівні 8-9 €/т.