Про це в ексклюзивному коментарі AgroPortal.ua розповів менеджер з продажу сільськогосподарської техніки в Дніпропетровській області компанії JCB Ілля Мірошниченко.
«В останні два роки ринок зростає, і ми очікуємо, що він буде рости далі. Сільгоспвиробники починають розуміти призначення навантажувача і бачать користь, яку він може принести господарству. Зараз навантажувач, як мобільний телефон. Начебто на перший погляд від машини і не видно користі, а коли навантажувач вже є в господарстві, то щоранку на наряді постійно просять у першу чергу JCB», — розповідає Ілля Мірошниченко.
За його словами, основна перевага JCB в тому, що машина складається зі складових власного виробництва.
«Все, що є на цьому навантажувачі — рама, мости, двигун, трансмісія, стріла, кабіна, — виробляється на заводах JCB в Англії. При цьому основна маса конкурентів закуповують комплектуючі для своїх навантажувачів у сторонніх виробників. Це впливає на довговічність експлуатації і на вартість техобслуговування», — уточнює представник компанії.
Як розповів Ілля Мірошниченко, періодичність технічного обслуговування навантажувача JCB вдвічі більше, ніж у аналогів, представлених на українському рику.
«Якщо у навантажувачів інших виробників інтервал техобслуговування проходить раз в 250 мотогодин, то JCB — раз в 500 мотогодин. Відповідно, машина менше простоює, і витрати на обслуговування значно знижуються», — говорить він.
Для довідки: онлайн-видання AgroPortal.ua вже другий рік поспіль реалізовувало проект «Вибір аграрія. Техніка, якій довіряють», в ході якого з'ясовувало, яким брендам віддавали перевагу сільгосптоваровиробники в 2017 році. Переможці визначалися шляхом опитування в режимах онлайн і оффлайн аграріїв з усіх куточків України.
Наталія Помянська, AgroPortal.ua