Компанія АМАКО представила новітню технологію розумних окулярів, яка дозволить спеціалісту чи оператору техніки Massey Ferguson, BEDNAR, Geringhoff виконати обслуговування та діагностику техніки за віддаленої підтримки експертів.
Про це йдеться у пресрелізі компанії.
Доповнена реальність робить щоденне обслуговування та підтримку, а також технічне обслуговування та діагностику простішими, швидшими та ефективнішими.
«Співробітники АМАКО в сервісному центрі завдяки розумним окулярам детально бачать стан системи та можуть надати представнику компанії або сервісному інженеру на місці цільову підтримку. Важливо, що, наприклад, креслення, інструкції тощо, можуть передаватись безпосередньо на екран окулярів, щоб спростити процес усунення несправностей і доступ до інформації», — коментують у компанії.
Типи робіт для використання розумних окулярів віддаленої підтримки:
Більше інформації за посиланням.