Про це йдеться у повідомленні компанії.
«Позиція нашої компанії була, є і буде незмінною — в «Укрзалізниці» достатньо парку вагонів. У цілому будувати вагони не потрібно, бо це шлях у нікуди, а приватний сектор і економіка не повинні розхльобувати через непрофесійність керівництва «Укрзалізниці» у прийнятті рішень. Це одна з афер, коли приватний сектор втягують у будівництво вагонів, щоб відволікти увагу від неспроможності вирішення проблеми ефективного використання вже існуючого вагонного парку», — зауважив генеральний директор компанії Олексій Вадатурський.
Він зазначив, що оборот маршруту «НІБУЛОНу» 3 дні, тоді як інші використовують вагони в 3–4 рази менш ефективно. Вагони мають бути не просто складом на колесах — а засобом ефективної доставки товару.
«Оскільки ми продовжуємо інвестувати у різні напрями, зокрема у будівництво флоту, перевантажувальних терміналів і т. п., придбані у 2019 році вагони були використані нами для залучення додаткових грошових коштів», — додав керівник компанії, зазначивши, що на придбані у минулому році вагони була укладена угода з ТОВ «ОТП Лізинг».
«НІБУЛОН» власними вагонами з філій на перевантажувальний термінал компанії в Миколаєві вже перевіз більше 135 тис. тонн збіжжя.
Для довідки: основні активи компанії «НІБУЛОН» розташовані в Україні. Компанія обробляє 82 тис. га землі, володіє і управляє другою за величиною мережею внутрішніх елеваторів і річкових терміналів і сучасним морським терміналом, розташованим у Миколаєві, в Чорноморському регіоні. «НІБУЛОН» експортує переважно кукурудзу, пшеницю і ячмінь у більш ніж 20 країн світу.