Про це заявив голова правління холдингу Юрій Косюк, йдеться у повідомленні компанії.
За його словами, щоб бути конкурентним на світовому ринку, бізнес має все більше йти в діджиталізацію виробництва і застосовувати сучасні технології для управління бізнес-процесами.
«Зараз бізнес у сфері АПК — дуже сучасний, а МХП — один з найінноваційніших холдингів в Україні. За рівнем застосування сучасних технологій ми не лише серед лідерів в Україні — ми значно випереджаємо багато європейських компаній. Майбутнє — за діджиталізацією, новими цифровими рішеннями та штучним інтелектом», — заявив Юрій Косюк.
Він пояснив, що МХП працює над створенням групи компаній, які займатимуться трансформацією бізнесу МХП.
«Основне завдання — трансформація бізнесу за різними напрямками завдяки залученню стартапів і впровадженню цифрових технологій. Однією з перших компаній, яка почне трансформацію бізнесу МХП, стане MHP Digital», — сказалв голова правління холдингу.
Юрій Косюк припустив, що в майбутньому МХП працюватиме за моделлю венчурного фонду, орієнтуючись на практичне впровадження технічних новинок, ноу-хау, які ще не застосовувалися на практиці.
«Ризик не в тому, щоб пробувати нове, ризик саме в тому, що все може залишитися без змін. Я переконаний, що завдяки цифровим технологіям Україна зможе здійснити стрибок від аграрної країни до постіндустріальної, і бізнес повинен почати трансформацію вже зараз. І те, що держава визначила пріоритетом діджиталізацію, — абсолютно правильне рішення», — підсумував він.
Для довідки: Агрохолдинг МХП — провідний виробник курятини в Україні з найбільшою часткою на ринку. МХП володіє і контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових і олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць і вирощування бройлерного поголів'я, переробки, збуту, дистрибуції та продажу м'яса птиці (зокрема через партнерські брендовані точки). Агрохолдинг також займає провідну позицію в рослинництві.