Авангард скоротив збиток у 4,7 рази

31 серпня 2016, 11:43 1946

Агрохолдинг «Авангард» за перші шість місяців, що завершилися 30 червня 2016 р., скоротив чистий збиток у 4,7 рази, до $32,6 млн.

Про це повідомляється на сайті компанії.

Консолідована виручка за звітний період склала $64,8 млн. При цьому зниження, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, досягло 47%.

Виручка від експорту яєць та яєчних продуктів становила $31,7 млн або 49% в консолідованому доході, а валовий прибуток склав $2,7 млн (-64% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року). Рентабельність за валовим прибутком — 4% (за перше півріччя 2015 р. — 6%). Негативний показник EBITDA склав $12,6 млн (перше півріччя 2015 р. — $98,2 млн).

Також зазначається, що виробництво яєць впало на 34%, до 1249 млн шт. Внутрішні продажі склали 751 млн шт. (-56%), а експорт — 130 млн (-37%). Разом з тим, виріс обсяг виробництва сухих яєчних продуктів на 52%, до 5406 т. Їх реалізація склала 3918 т (-30%), експорт — 3469 т (-14%).

«Фінансові та операційні результати AVANGARDCO IPL відображають складні умови, в яких працює компанія. Так, у другому кварталі 2016 р. через посилення внутрішньої конкуренції в результаті скорочення обсягів експорту яєць з України та низького купівельного попиту, ціна реалізації яєць впала нижче рівня минулого року, що на тлі зростання собівартості негативно вплинуло на фінансові результати компанії. Ми очікуємо, що попит і ціна дещо відновляться в другій половині року через сезонне збільшення попиту в осінньо-зимовий період», — прокоментувала генеральний директор компанії Наталія Василюк.

З позитивного боку, за її словами, «Авангарду» вдалося досягти прогресу в оптимізації структури продажів. Так, у звітному періоді експорт згенерував 49% консолідованої виручки. «При цьому ми значно диверсифікували напрямки експорту яєць та яєчних продуктів», — уточнила вона.

Продажі в Європейський Союз у першому півріччі 2016 р. склали 43% експортної виручки, при цьому частка продажів у зараз нестабільний Близький Схід скоротилася з 58% до 46%.

«Ми продовжуємо оптимізувати структуру продажів і в Україні. За результатами півріччя, компанія реалізувала в мережі супермаркетів більше половини загального обсягу продажів, скоротивши збут в оптові канали. В середньому, ціна продажу в супермаркети на 10–20% вище оптової», — зазначила Наталія Василюк.

Також вона додала, що складна економічна ситуація в Україні, девальвація національної валюти й скорочення податкових преференцій продовжують стримувати розвиток компанії, а попереду ще складний шлях відновлення. Проте, «Авангард» продовжує адаптувати операційну діяльність під існуючі умови та має всі переваги, щоб домогтися зростання виручки й прибутку, як тільки зовнішні умови стануть більш сприятливими.


Для довідки: «Авангард» — одна з найбільших агропромислових компаній України, що спеціалізується на виробництві курячих яєць і сухих яєчних продуктів. Компанія займає 49% промислового ринку яєць і 91% ринку cухих яєчних продуктів в Україні. Поголів'я курей-несучок AVANGARDCO IPL одне з найбільших у світі.