Agricom Group вийшла на ринок Китаю

01 березня 2019, 08:00 2354

Компания Agricom Group збільшила експорт вівсяних пластівців ТМ «Добродія».

Про це розповів виконавчий директор Agricom Group Петро Мельник в інтерв'ю Landlord.

«Умовно можна оцінити так: раніше у нас 90% збуту було в Україні, а 10% йшло на експорт. Зараз на експорт відвантажується 70%, і лише 30% продається в Україні. Експорт — величезна ніша, яку ми повністю ще не опрацювали, адже експортуємо продукцію всього п«ять місяців», — сказав він.

За словами Мельника, зараз за ціною та якістю продукція Agricom Group конкурентна в усіх країнах.

«Експортуємо до Марокко, нещодавно було перше відвантаження до Китаю, продаємо у Нідерланди, Ізраїль, Угорщину, Молдову», — сказав він.

Мельник також розказав, що незабаром компанія почне виводити на ринок дуже корисний продукт, без цукру, солі, дуже простий у приготуванні.

«Його легко взяти з собою, це здорова їжа. Цей продукт я тестую на собі вже півтора місяці й дуже задоволений», — сказав він.


Для довідки: Agricom Group — національна агропромислова група, що спеціалізується на розробці, виробництві та дистрибуції продуктів харчування із зернових культур та об»єднує сільськогосподарські, переробні та торгові підприємства. Ключовими бізнес-напрямками діяльності є: рослинництво, зберігання зернових та олійних культур, виробництво і торгівля продуктами харчування під власними торговими марками «Добродія», Super Hercules, San Grano, «Той самий Геркулес».