Про це в коментарі для AgroPortal.ua розповів голова асоціації «Укрсадвинпром» Володимир Печко.
«Спочатку тенденція була більш-менш позитивна, адже люди почали більше часу проводити вдома. Але зараз споживачі значно збідніли. Вони витрачають менше не тільки на вино, а й на інші продукти», — говорить експерт.
Він пояснює, що українці почали значно менше заробляти коштів. Як наслідок – менше споживати тих же фруктів, вина тощо.
«Але ринок просів не тільки в Україні, а й в усьому світі. Попит на вино зменшився в 2 рази. Тому вплив пандемії можна розцінювати як негативний», — говорить Печко.
Також він звертає увагу, що карантинні обмеження принесли виноробним компаніям додаткові економічні втрати.
«Приміром, у виробників була проблематика з перевезенням людей під час весняних робіт чи збору винограду. Один автобус міг перевозити не більше 10-12 людей, хоча він вміщує 36. Це не тільки втрати часу, але і грошей», — пояснив голова асоціації «Укрсадвинпром».
Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua