МХП презентував оновлений логотип

07 листопада 2017, 10:15 4834

ПАТ «Миронівський хлібопродукт» (МХП) 7 листопада 2017 р. презентувало ресталінг Групи МХП.

Фірмовий стиль та логотип компанії був створений спільно з провідним українським брендинговим агентством Tough Slate Design під керівництвом Дмитра Цапка, креативного директора та власника агентства.

«Ключовими задачами ресталінгу було зберегти історичний символ в логотипі та відійти від асоціації компанії з вирощуванням зерна. Також новий логотип має лаконічно представляти МХП за кордоном у зв'язку з активною експансією холдингу у світі. Позиціонування компанії як лідера аграрного ринку України залишилось незмінним», — прокоментувала директор із зв'язків з громадськістю та корпоративної соціальної відповідальності МХП Альона Кузьменко у ході презентації у Києві.

За її словами, новий знак — це трансформація історичного елемента «млин», який був присутній у логотипі компанії ще з 1998 р. Оновлений млин став сучасним, мінімалістичним, але зберіг автентичність першого знаку, а разом з ним — й історію компанії. За рахунок скорочення назви з «Миронівський хлібопродукт» до МХП логотип виглядає сучасним та легшим для сприйняття. А дескриптор стисло пояснює, чим займається компанія, та демонструє її масштаби.

Геометрія логотипу у вигляді млина символізує рух і ціль, акцентуючи увагу на головному — безперервному досягненні результату, додала Кузьменко.


Для довідки: МХП — вертикально інтегрована компанія. Серед напрямків діяльності — рослинництво, птахівництво і м'ясопереробка. Земельний банк МХП становить близько 370 тис. га. З 2008 року акції компанії котируються на Лондонській фондовій біржі під тікером MHPC.


Наталія Помянська, AgroPortal.ua