27% споживачів купують молочну продукцію так само, як і до війни, але обирають дешевші магазини та відмовляються від певних категорій товарів. 11% споживачів стали замінювати звичні продукти більш дешевими аналогами в цій же категорії.
Такі результати дослідження озвучив директор з розвитку нових продуктів компанії Kantar Кирило Єжов під час конференції «Молочний бізнес 2022».
«Фактори, які впливають на вибір нині, — ціна, якість, дата виробництва, натуральність і виробник. До речі, категорія «виробник» ніколи не займала цієї позиції до війни. Серед ключових змін — дата виробництва і термін виробництва втратили важливість», — розповідає Кирило Єжов.
Говорячи про торговельні марки, продукцію яких найчастіше купують українці, він відзначив «Яготинське», «Ферма» та «Галичина».