Позитивних зрушень для судновласників, які працюють у Чорному морі, з наближенням середини квітня не спостерігається.
Як повідомляє аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко, сегмент хендісайзів залишається стабільним, тоді як ставки на костери знизилися на маршрутах ближнього плеча через зменшення доступності вантажів.
Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 34–35 $/т, що на 1 $/т більше, ніж тижнем раніше.
У сегменті хендісайзів вартість фрахту партії кукурудзи обсягом 30 тис. т з українських глибоководних портів до східного узбережжя Італії залишається стабільною — на рівні 16–17 $/т.
У секторі коастерів фрахт партії кукурудзи обсягом 6 тис. т з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії оцінюється у 29–31 $/т (плюс 1 $/т за тиждень).
Водночас ставки фрахту барж залишаються на мінімальних рівнях — 8–9 €/т для партій кукурудзи обсягом 1–3 тис. т із Ізмаїла або Рені до Констанци.