AGROPORT разом із партнерами розпочинає реалізацію нової програми із супроводу агробізнесу. Так, разом із компанією Agroxy було запущено онлайн-майданчик для торгівлі підтвердженими обсягами агропродукції на елеваторах або в порту AGROPORT Trade. Презентації платформи вже заплановані на всіх регіональних форумах 2020 року. Таким чином, усі регіональні агрокомпанії, що пройшли валідацію в репутаційному рейтингу Agroport Awards, зможуть скористатися спрощеною реєстрацією до цієї системи як уже перевірені користувачі, повідомляють в пресс-службі AGROPORT.
«У рамках спільної презентації ми підготували чимало приємних сюрпризів для всіх регіональних виробників. ТОП-10 підприємств Львівщини першими отримали безкоштовний доступ до преміального пакету з максимальними можливостями для продажів, решта — спеціальні умови і знижки.
Необхідно переходити на технологічні рішення і спільно формувати прозорий ринок. Онлайн-торгівля — це реальна можливість збільшити прибутковість як для покупців, так і для продавців», — зазначила CEO Agroxy Наталія Дресвяннікова.
На інформаційно-торговій платформі AGROPORT TRADE можна продавати сільськогосподарську продукцію як на внутрішньому, так і на міжнародних ринках. Мінімальна партія для продажу — від 10 т продукції. Також доступні й інші допоміжні функції та аналітичні матеріали.
«І це тільки початок, найближчим часом учасників клубу «Кращі аграрні практики» чекатиме розвиток нових напрямків під сервісним прайвет-лейблом AGROPORT і в сфері логістики, і юридичному напрямку, і безпеці. І в процесі готовності ми в кожному регіоні будемо презентувати щось нове», — уточнив генеральний менеджер «Агропорт Україна» Дмитро Титаренко.