Про це йдеться у повідомленні компанії.
»…Для повного щастя нам не вистачало залізничних вагонів. Ми прийняли рішення і за дуже короткий термін вирішили це питання й вже їх отримали…», — прокоментував це рішення генеральний директор «НІБУЛОНу» Олексій Вадатурський.
Як зазначається, 20 вагонів уже надійшли під навантаження на один з комплексів компанії — філію «Смотрич» (Кам'янець-Подільський район, Хмельницька обл.). Оснащене високопродуктивним обладнанням підприємство в максимально короткі терміни здійснило навантаження. І продукція вже відправлена до перевантажувального термінала в місті Миколаїв.
Вагони-хопери бункерного типу для перевезення зерна моделі 19-6869 виробництва ТОВ «Дослідний-механічний завод «КАРПАТИ» мають сучасні характеристики: вантажопідйомність — 70,5 тонн, об»єм кузова — 120 куб. м. Для порівняння: вагони моделі 19-752, які сьогодні надаються АТ «Укрзалізниця», мають об»єм кузова 94 куб. м.
«Тепер у нас, елеваторів, що не мають доступу для відвантаження на воду, також є свій флот!», — повідомив директор підприємства компанії Руслан Гурський.
Як зазначає Олексій Вадатурський, донедавна компанія не планувала придбання вагонів, адже, на його думку, насправді вагонного парку в Україні достатньо для того, щоб навіть перевозити в два рази більше збіжжя.
«Тільки оборот вагонів має бути з центра України до порту 3-4 дні (туди і у зворотному напрямку), а не 10-12, як сьогодні. Отож скільки вагонів не додавай, якщо ефективність їх використання не буде покращена, то ситуація не зміниться, а обіг вагонів навіть погіршиться: їх постійно не вистачатиме, і вони перетворяться у склади на колесах», — зазначив він.
Для довідки: основні активи компанії «НІБУЛОН» розташовані в Україні. Компанія обробляє 82 тис. га землі, володіє і управляє другою за величиною мережею внутрішніх елеваторів і річкових терміналів і сучасним морським терміналом, розташованим у Миколаєві, в Чорноморському регіоні. «НІБУЛОН» експортує переважно кукурудзу, пшеницю і ячмінь у більш ніж 20 країн світу.