Про це розказав начальник управління з продажів «Української аграрно-страхової компанії» Михайло Чванов в интерв«ю журналу «Зерно».
«Культури страхування у нас немає. Ми зустрічаємося з фермерами, цікавимося, що взагалі їм відомо про агрострахування. Довіри до агрострахування у них немає, і нам доводиться розвивати цю культуру. Але події цього року показали, що інтерес до страхування є, що потреба в цих послугах дуже висока», — додав він.
За словами експерта, звертаються фермери не тільки з Одещини і півдня України, а й з Чернігівщини, і з Житомирщини.
«Рік показовий, багатий на кліматичні та ринкові катаклізми. Звісно, фермер намагається заощадити грошові кошти, покриваючи природні збитки врожаєм.
Тут великим компаніям простіше — вони мають кілька культур, диверсифікують ризики. Дрібним виробникам значно складніше. У них немає обсягів, і ризик посухи, наприклад, може спричинити банкрутство виробника», — пояснив Чванов.