Також не менше уваги потрібно приділити етикетці та пакуванню. Про це в коментарі AgroPortal.ua розповів менеджер відділу збуту медової компанії «Бартнік» Андрій Сич.
За його словами, їхня компанія вже виготовляє медові суміші з додаванням прополісу, маточного молочка, перги та пилку.
«Вони мають попит через натуральні медові компоненти. У листопаді компанія вирішила запустити виробництво крем-меду з фруктами. Мали на меті запропонувати покупцеві щось незвичайне та знайти нових клієнтів», — говорить він.
Із великої кількості варіантів вибрали чотири смаки, які, вважає Сич, будуть цікавими для цінителів солодкого та водночас натурального. А саме: поєднання натурального квіткового меду з малиною, полуницею, чорницею та лимоном.
«Кожен смак унікальний та чітко виражений. Мед-крем не містить барвників, ароматизаторів та цукру. Це такий корисний медовий десерт», — каже Сич.
На реалізацію ідеї знадобилося три місяці.
«Найбільше часу і фінансових ресурсів витратили на аналіз ринку, підбір смаків і розроблення дизайну етикетки для продукції. Тепер перед нами новий виклик — налагодження збуту новинок», — каже Сич.
N.B. Європейські імпортери забивають склади українським медом
Дуже великих витрат потребує те, щоб зайти з продуктом у великі мережі.
«Значна кількість маркетів має свій грошовий еквівалент за введення нових позицій. Тому для початку перші кроки на введення новинок краще здійснювати з інтернет-магазинами та маркетами, в яких можливо безкоштовно представляти свою продукцію», — зазначив він.
За його словами, наразі компанія робить перші продажі новинок і говорити про попит поки зарано.
Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua